احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا و نفسىو الحقيقة

7:57 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

أنا: انا خايف و مرعوب
نفسى: ليه؟
أنا: ازاى بعد كل اللى اكتشفته ده و سمعته منك هبقى مقبول ازاى هثق فى نفسى تانى و ازاى هثق فى الله و الناس تانى ازاى بعد كل الذكريات الاليمة اللى هربت منها دى ابقى شخص محترم
نفسى: انا سامعك و بقبلك اتكلم
أنا : دايما بقول لنفسى انه طول مانت هربان من الماضى هتبقى ممتاز
نفسى: و ايه الى حصل
انا : نجحت جدا بقيت انجح واحد و مبهر لكن خسرتك انتى يا نفسى و كنت حزين
نفسى : انا مقدر الالم الى انت كنت بتهرب منه ده فظيع كان من حقك تهرب لكن بحترم جدا شجاعتك و انك رجعتلى و واجهت الالم و بترجعلى و بتخسر نجاحات كتير عشانى
انا : انا خايف انا بخسر كل الى بنيته 20 سنة بخسر بينهار قدامى لا لا اكيد فى طريقة تانى لازم اضحك عايز اخرج من الاكتئاااااب
نفسى: و تهرب منى تانى؟؟
انا: المشكلة انى مش عايز اسيبك تعالى معايا انت
نفسى: مقدرش انت طالع تجرى و انا مشاعرى مكسورة مش هينفع اجى معاك انت لازم تستنانى
أنا انت معطلانى انا عايز انجخ عايز انجح
نفسى : انا نجاحك الكبير
انا: انا خليت مظهرك جمييييييييل قدام الناس
نفسى بس مكسووووووووووووووووووووووووووووورة من جواااااااااااااااااااا
انا: عايز اجرى سيبينى
نفسى: عايز اتشفى متسيبنييييييييييييش
انا: عايز اجرى
نفسى: عايز اتشفى متسيبنييييييييييييييش

أنا: ليه كل الناس بتجرى و انت مكسورة
نفسى استنى على هتشفى و هنجرى سوا
انا: انا قررت هستنى
نفسى ده قرار صعب
انا: بحبك يا نفسى
نفسى بحبك يا انا

0 التعليقات:

إرسال تعليق