احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

افلام الرعب

7:31 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

وانا عمرى 5 و 6 سنين كنت بحب افلام الرعب جدا
مفاجأة؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كنت بتفرج على اكتر الافلام رعبا
الفك المفترس التمساح القاتل و كل افلام التعابين و الفزع الرهيب بأجزاءه و افلام كتير كتيييييير
اتفرجت على افلام رعب بالهبل ارواح بتموت و ناس خايفة رعببببب
و كنت بعيشها افتكر انه دايما هيطلعلى تعبان او روح هتدخل فى تموتنى
و نسيت الافلام لكن الطفل اللى جوايا لسة فاكر فاكر موسيقى الفك المفترس فاكر الرعب على وشوش الناس الخياة مرعبة
الطبيعى انه نخاف لازم نخاف لو خفت هتعيش فى امان

طفلى متخفش ده تمثيييييييييل
انا خايف
انا مقدر
مرعوووووووووووووووووووب

مشاعرى و انا بشوف الافلام دى:
ياااااااااه خايف مفيش امان ممكن اى حاجة من الحاجات دى تطلعلى تموتنى و تاناس الى فى الفيلم دى خايفة مع انهم كبار لما الكبار يخافوا امال انا هعمل ايه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااه انا مخضوض الخوف هو الحياة التعابين كتيرة و فى كل مكان لازم و انا ماشى ابص حولى هتطلعلى لو مخدتش بالى ااااااااااااااااااااااااه
الناس خايفة و بتموت و ممكن واحد يبقى مبسوط و عالشط و مش دريان و ييجى الفك المفترس يموتو و دايما الى بيعمل حاجة غلط او خاصة جنسية يهجم عليه و حش فى عز انبساطه ربنا بيعاقبه الدنيا بتخوف لو كنت مبسوط هتموووت
لو كنت مبسوط هتموت
و انبسطت هتموت لازم تخاف


انا خايف
انت عمرك 24 سنة خايف من ايه؟
خايف من الافلام الى شفتها
انت عبيط ده مش حقيقى ده تمثيل
انا عارف انه تمثييييل بس مشاعرى لسة خايفة
انت مش من حقك تخاف انت مش من حقك تخاف
لا من حقى انت المفروض تتعلم ازاى تطمنى مش تخوفنى اكتر و تزعق و تقولى متخافش الى شفته يخوف جدا جدا جدا جدا مرعب جدا
انا اسف كنت غلطان اتعاملت معاك غلط انت من حقك تخاف الى شفته مرعب مرعب جدا عندك حق لكن افتكر انه مع انه مرعب انى بحبك و جنبك و مش هسيبك و الى شفته ده مش حقيفى ده تمثيل مكنش المفروض تشوفه و انت صغير لانك افتكرته حقيقى متخافش

انت عارف اكتر حاجة بتخوفنى ايه؟

ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انه بابا سابنى و كان بيأمرنى انه مخفش بس مكنتش اعرف ازاى مخافش؟؟؟ كان يأمر و على التنفيذ طب انا خايف كان بيسيبنى لمشاعرى و انا مش عارف اعمل فيها ايه
انت كمان بتأمرنى و تسيبنى ليه متسيبنيش انا خايف انا مرعوب متسيبنيش انا مش عايز ابقى وحدى حرام عليك متسيبنيش متسيبنيش للرعب و تقولى متخافش كأنها مش مسئوليتك



طفلى متخافش

انا معاك





0 التعليقات:

إرسال تعليق