احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

عادة مش سرية اوى

12:32 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

راجع البيت بعد يوم مدرسى كله عادة مش سرية اوى هى قدام الاولاد و البنات فى الفصل

حد يسألنى عن احساسى؟؟؟

ميت مذنب انا السبب فى خراب الكون عار رافض نفسى مش فاهم
مرعوووووووووووووووب تايه

امشى فى الشارع خايف حد يكلمنى هيلاقى مشاعر رفضى لنفسى و شعورى بالعار اتفجرت فيتريق على و يقول ايه العبيط ده
بحسب الخطاوى للبيت يا رب اوصل قبل ما حد يشوفنى رافض نقسى خايف مذنب
طب اعمل ايه يا رب بس ادخل البيت هاحس بالامان
ها قربت خلاص يااااااااااه البواب بيبصلى اكيد هيشوف مشاعر الرعب الى جواياااااا اجرى على باب البيت الامان

مرتبك خايف مرعووووب محتار و الاقى حد بيهجم على نفسيا بيزعق بيشخط بيموتنى بيزعق انى من ارتباكى خبطت الباب جامد

بابا علطول بيزعق انا دايما غلط انا طفل محطم
بابا

يهجم على نفسيا انا السبب انا السبب البيت مش الامان مفيش امان مفيييييييييييييييييييش
اروح فين
بابا بيدمرنى نفسى بتبهدلنى الله مش بيرد

حكاية كل يوم منذ وعيت على الدنيا

0 التعليقات:

إرسال تعليق