احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

حوارخايف

5:55 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


انا :خايف اتعامل مع مشاعرى انا فشلت كتير معاها اتعاملت معاها بعنف كسرتها

مشاعرى: انا بقى مرعوب لانى انا الى اتكسرت كنت بصوت كتير و مسمعتنيش صواتى سمعوه كل الناس الا انت انت تعبت اتبهدلت كنت بنادى عليك اقولك اسمعنى بشويش
أنا : كنت بقول انك ملكيش وجود و انه مفيش مشاعر لانه لو اعترفت بيكى هبقى ضعيف و لو انت موجوده هيبقى فى كراهية و حقد و الم و تعب لو انت مش موجوده يبقى راحة و سلام

مشاعرى: ده فى خيالك انا هعذبك على كلامك ده هبهدلك هموتك كل يوم انت بتكرنى و انا هموتكو غصب عنك هتحس بى بس هتحس بموت انت بترفضنى و انا هموتك

أنا: انا بكرهك جدا مش عارف اتعامل معاكى مش بترضى ابدا بتدورى على حد تكرهيه و مؤلمة جدا بتحرجينى قدام الناس و تفضحينى حرام عليكى عايز انجح عايز اكبر سيبينى

مشاعرى: بهدلتنى 20 سنة نجاحك معايا صاحبنى ليه بتاخد مخك و تجرى و تسيبنى انا كمان بكرهك لجرحك لى كتيييييييييييييير و عدم سماعك لى

أنا : مش عارف اعمل ايه


مشاعرى: اسمعنى حس بى انت بتطلب الكمال ليه عايز تبقى احسن واحد ليه حسنى حبنى

انا : الموضوع ده هيا خد وقت

مشاعرى: حبنى

0 التعليقات:

إرسال تعليق