احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ربى هو انت مش هتعمل حاجة؟

4:04 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

من و انا صغير يا رب بحبك و بطلبك
عمرى ما جه وقت قلت انت مش موجود
كل يوم كنت بقول عايزك و مش بترد على


كل يوم كنت بتمرمغ و اشتم نفسى قدامك عشان تقبلنى و ترد على
شتمت نفسى عشانك كرهت نفسى عشانك كنت شايفها مش بترضيك و انا عايز ارضيك
شايفها بتبعدنى عنك و انا عايز اقربلك
كرهت نفسى عشانك شتمت نفسى عشانك

انا قبلت ان انت سمحت بكل ده يحصل فى حياتى و بطلت الومك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لكن جاى بعد 20 سنة بشتم نفسى عشانك تقولى حبها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طب احبها ازاى
ده انا كرهتها عشانك
كنت فين
مقولتش كده زمان ليه
حرام عليك
كل حاجة على
انا على اغفر انا على ادير مشاعرى
انا على احب نفسى على انىاحبك
كل حاجة على انا

انت مش بتتحرك مش بتعمل حاجة ارحمنى انا بكرهك و بتقولى احبك بكره نفسى و تقولى احبها

انت بتطلب المستحيل و انت مش هتعمل حاجة؟ ده انت جامد جدا كله على انا كله بيطلب منى انا انا انا


كل الاساءاث الى انت عملتها و الناس و انا مش هما الى بيدفعوا تمنها انا بدفع تمنها مرتين

انها حصلتلى و انى لازم اغفرها

بكرهك يا رب و عايز احبك

0 التعليقات:

إرسال تعليق