احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

رسالة من طفل شاعر بالذنب

8:20 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


بابا ماما
انا عملت الحركة اللى انتو زعقتوا عليها و اتخضيتوا انا عملتها انا مذنب سامحونى و الحركة دى قالتلى انى هبقى مبسوط معاها و ان لو حد عرف هيقتلونى انا ضايقتكو كتيييير انا السبب فى كل ضيق ليكو انا السبب انا السبب انا السبب الذنب هيموتنى هيموتنى ضميرى هيموتنى
هيموتنى مش عارف اعمل ايه انتوا تعبتو عشانى و انا خذلتكوا انا خذلتكوا
مش عارف
اعمل ايه عشان اكفر عن ذنبى مش عارف
مش عارف
مش عارف
عملت كل حاجة عشان اكفر عن ذنبى
نجحت كل النجاح
بذلت كل مجهود لكن خايف منكم خايف منكم
انا هموت من الذنب الذنب هيموتنى مش قادر الحقةنى
متموتونيش
انا غلطت كتير مشاعرى هتموتنى هتموتنى


الى الله
سامحنى متموتنيش انا كنت دايما باجى و اتوب و ارجع اعمل كده تانى انا مستحقش غفرانك
انا مستحقش غفرانك انا مقدرتوش
كنت بضحك عليك بضحك عليك بضحك عليك انا مكنتش حقيقى

مكنتش استاهل حبك مكنتش استاهل حبك بس انا كنت صغير مش عارف ضعيف
انا حسيت انى حقير مش محترم

الى الناس
انا ضايقتكوا كتير و كتير اتسلطت عليكوا ايه ده انا مصدر ضيق ليكو انا بس انا كنت صغير محتاج حد يخمينى



انا بتشقلب اي تضارب المشاعر دى.؟.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 التعليقات:

إرسال تعليق