احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

الاختيار الاخير

8:15 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا:انا ازاى هتعامل مع ربنا اكيد انا مستحقش
عقلى: ليه متستحقش
انا: مش عارف بس اكيد فى حد احسن منى يتعامل مع الله و الله يحبه
عقلى: يعنى ايه احسن احسن فى ايه
انا: صحيح انا معملتش غلطة فى حياتى فظيعة و دايما قلبى لربنا بس بس اتعودت اكون انا الاختيار الاخير
عقلى: ليه ياعنى
انا : لانى انا اتسابت لحاجات غريبة العادة السرية و باقى الفصل مكانش بيعمل كده
عقلى: هل ده معناه انك وحش؟
انا:طبعا اشمعنى انا اللى بعمل كده اكيد انا وحش
عقلى: هو انت اخترت تعمل كده

انا: بالعكس انا كنت برفض بس اتعلمته مع الكلام مكنتش عارف اوقف كنت بصلى كل يوم عشان ربنا يساعدنى
عقلى: طيب ليه انت غلط

انا:مش عارف انا اتعودت انى دايما غلط
عقلى: بس دى مش حقيقة

انا:بس انا اتعودت على كده
عقلى:احنا نتناقش اقنعنى ليه

انا:اتعودت على كده و الناس عاملتنى كده
عقلى:لانك قلتلهم غاملونى كده

انا :انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عقلى : انت قلتلهم كده فعملو كده من غير متحس كنت بتتسح و تقول انا الاخير الفكرة دى هنغيرها سوا

1 التعليقات:

Comment by recovering on 26 سبتمبر 2008 في 4:27 ص

الحوار فظيع وبذكرني كتير بحوار بعملو مع نفسي ....

عجبني كتير ختام الحوار .... وشجعني ...

حتعلم احب نفسي مع انو الماضي كلو بقول عكس الحقيقة دي ...

اشكرك يا اخي على البلوج المشجعة

إرسال تعليق