احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

صرخة عتاب الى ابى السماوى لقد تركتنى انا احبك

10:22 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

هذه صلواتى من كنت طفلا
أبى السماوى

طول عمرى بحبك و بطلبك من قلبى و بغمض عينى و اقولك بحبك عايز اقرب منك شيل مشاعر الرعب و الخوف خلينى ابطل الحركة الوحشة الى بعملها دى(العادة السرية مكنتش عارف هى ايه بس عارف انها بتغضب ربنا)
كان طلبى واضح و من قلبى
كانو يقولولى لو طلبت ربنا بايمان هتلاقيه!!!!
مكنتش بلاقى رد
طب كنت اروح فين
انا بحبك فعلا اعمل ايه كنت بكتئب و احبط اعمل ايه؟
يا رب مرديتش ليه
ليه سبتنى ليه رميتنى كده ليه كنت بعيطلك كتير كتيييييييييييييييييييير و ارجع اقول انت مبتصليش كتير صلى بحرقة
اشتم نفسك عشان الله يرضى
ربى شتمت نفسى كل يوم عشانك احتقرت نفسى كل يوم عشانك قبلت مشاعر العار و الذنب كل يوم عشانك
ليه سبتنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا انا كنت امين معاك فى كل الحاجات الباقية
بابا اترفضت من اصحابى كتيييير عشان مبشتمش زيهم
و فى عز ما الغش مسموح قلتلك انا مش هغش و قلت بحبك و بعتمد عليك سبتنى ليه انا غلط سبتنى ليه

يا ابويا السماوى سؤال عمرى سبتنى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 التعليقات:

Comment by عُمر on 25 سبتمبر 2008 في 10:01 ص

أنا موش حأقولك حاجة غير إني قاعد أقرا وأنا بأعيط ..

يمكن عشان أنا مريت بمشاعرك دي كتير أوي

ولسه بأمُر بيها

ولسه حأمُر بيها

ويارب ..

Comment by Go2LIghtGO on 25 سبتمبر 2008 في 11:43 ص

اخى عمر و الله سامع عياطنا و فى وقته هيغير حاجات مش عارفين ازاى انا حاسس بكلامك
و شكرا لاحساسك بى

إرسال تعليق