احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

تطورات البيت الابيض

9:00 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

كنت فاكر انى بيت ابيض بس لما دخلت اتفاجأت

صدماتى النفسية و انا صغير خليتنى عايز اتغير و اهرب
قدامى 3 حلول
1-اكمل ممارسة العادة علشان انسى
2-اعتمد على مواهبى و اظهر قوى و مميز
3-الجا لربنا و عايزه يلمسنى و ادخل فى دواير ايمان و كسر ايمان و كسر



انا مشيت فى الثلاث خطوط بالتزام شديد كل يوم التزاااااااااااااااام
لم امارس الجنس ابدا لكن اكملت مسيرة العادة لعدة اسباب اهدى ضميرى الى مش بيسكت و انسى زى المخدرات

عايز اتكلم شوية لما كبرت كنت بتفرج على ممارسات جنسية مثلية لا لاستمتع لكن لكى اهدئ ضميرى ان هناك ناس اسوأ يمارسون الجنس و انت لم تفعل و ان هؤلاء هم السيئون و انت جيد و ثانية لاهدئ من المشاعر بالعادة

دلوقتى انا متفاجئ يا رب كنت فاكرنى بيت ابيض دخلت لقيت زبالة و دود و قبور و بتقولى هتنضفوا وحدك انا نفسيتى مصدومة مش قادر دود صعب
لا يا رب مصدوم ايه الزبالة دى
طيب مهما انضف هل هنجح انضف هل ممكن يرجع ابيض من جوه الزبالة تتشال لكن حيطان البيت الى عليها زبالة 20 سنة ممكن ترجح بيضة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا رب ساعدنى


1 التعليقات:

غير معرف on 1 أكتوبر 2008 في 3:18 م

سلام الله ليك ..
اولا : خليني أسميك " شعاع النور " و من هنا و رايح ها اناديك بالاسم ده ..
ثانيا : أهم حاجة عاجباني في كلماتك أنها كلها تعبير عن الحقيقة و ديه خطوة مهمة خالص ناحية الشفاء..
ثالثا: أنا ممكن أكون ما أعرفكش ، و ممكن يكون فعلا تعبك شديد بس اللي أعرفه كويس و مصدقة فيه 100% إن لا يستحيل علي الرب شئ و لا يعسر عليه أي أمر و طالما أنك قابل تتغير لإنا عندي إيمان كبير قوي أن الله ها يخلي حياتك بكل ما فيها من صعب و سهل ذي شعاع النور ، ها يخليها أعظم و أحلي من اللي أنت بتتخيله ...
تحياتي ليييييك ..
تحياتي لمن يصنعون السلام في نفوسهم قبل صنعه في أنفس الناس ....

إرسال تعليق