احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ولا مرة صعبت عليك؟؟؟؟ عايز اثق فيك تانى

3:44 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


العمر: عمرىكان من 3 الى 12 سنة لانه كان بيحصل كل يوم
المكان: الفصل فى احسن مدرسة ابتدائى و حضانة
الحالة: تايه بمارس العادة السرية بالنسبة لى شئ برئ طفل
مشاعرى: خايف مرعوب برائة الطفولة على خايف المدرس يزعق او يموتنى خايف الله يموتنى مرعوب من الناس بيخضو خايف من بابا
الله: بحبو جدا ملتزم معاه جدا ابويا و كل يوم اروح اعيط من قلبى لربنا و اقوله الحقنى انا بحبك ساعدنى عايز اخلص من الى انا بعمله و مش غارف ده ايه و لو بابا عرف هيموتنى و اعيييييييط كل يوم الاقيه مش بيرد اشتم نفسى ارجوك طب اقبلنى انا حقيييير مبيردش طب انا اوحش واحد اقبلنى انا هحقر نفسى اقبلنى و مبيردش
حضرت كل الاجتماعات و كان قلبى نحوه صادق يمكن بصلى غلط ما انا طفل طفل طب صلحنى طب يا رب خلى حد يكتشف ساعدنى
صلاة الى الله:
يا رب مصعبتش عليك و لا مرة؟
و لا مرة الكلب الى مرمى ورا فى الفصل ده ليه قيمة عندك عارف انك بتحبنى بس اصدق ازاى
بلاق عذر لبابا مكانش يعرف
بلاقى عذر لى كنت طفل
لكن انت شايف و سامع
و كاشف الدنيا و انت مسيطر قوى و قادر؟؟؟؟؟؟؟؟
انت الخالق
و لا مرة لماجيت اعيط صعبت عليك كنت بصلى من قلبى مصعبتش عليك؟
و لا مرة لمدة 20 سنة لما شتمت نفسى عشانك فكرت تصلحلى غلطى؟؟؟؟؟؟
جاى بعد 20 سنة تقولى حب نفسك طب مقولتش كده زمان ليه
هاين على يا رب انى كنت امين معاك و كنت عامل حسابك
و كنت وقت الى كل الناس بتغش كنت برفض و بيشتمو برفض هاين على يا رب نفسى انا حاولت ارضييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك
بكل قلبى
مصعبتش عليك؟؟؟؟؟؟؟
عايز احبك تانى عايز اثق فيك مش عارف

0 التعليقات:

إرسال تعليق