احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا مسيطر على الوقت!!!!!! جنان

6:24 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

صديقى كتب عن الوقت انصح بقرايتها
http://iam-recovering.blogspot.com/2008/09/blog-post_561.html

و تأملت افكارى عن الوقت
كلام جنان

انا مسيطر على الوقت
كل الى بيعملو الناس فى سنين اقدر اعمله فى ثوانى
لو كل الناس مش بتنجز انا هخلصه فى لحظه
ممكن مذاكرش طول السنة و اذاكر يوم و انجح
لان الله معايا فالوقت مش موجود
انا مسيطر على الوقت
لان الله معايا


الكلام ده اتزرع ليه؟

كنت فى الفصل بمارس العادة كل الى بيعملو الاطفال فى الحصة فى ساعة انا بفوق فى اخر 10 دقايق لازم اعمله
لحسن المدرس يزعق
الى كتبوه فى ساعة اكتبه فى 10 دقايق
لحسن بابا يكتشف
و لازم ابقى انجح واحد حتى للو مذاكرتش طول السنة
اذاكر ليلة الامتحان و ابقى الاول
و ابقى مربوك و خايف و تعبان

ما فيش حاجة اسمها وقت
و بعدين ايه الله قادر جدا و يقدر بس انا اشاور مفيش فقد مافيش خسارة مهما حصل الله مش هيسيبنى اخسر مهما حصل


الكلام ده غلط فيه وقت
يا رب صلح افكارى



1 التعليقات:

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 26 سبتمبر 2008 في 9:30 م

أشكرك وأشجع أمانتك في التعبير عن مشاعرك. هكذا كان كُتّاب المزامير ورجال الله دائماً يعبرون عن غضبهم ومشاعرهم السلبية حتى تجاه الله. الله الذي يغير أفكارهم ويرد لهم أنفسهم ويرد لهم حبهم له. أيوب.. داود.. إرميا.. حبقوق. الخ
مدونتك هذه امتداد لذلك.
لا تخف من مشاعرك ولا تخف من الله الذي يحبك ويفهم مشاعرك وكان يراها هناك مخنوقة بداخلك وكان ينتطر اليوم الذي تبوح بها فيملأ مكانها حباً وحناناً.
الرب معك يا صديقي!

إرسال تعليق