احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ابوك مات يا حسن

10:07 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

ابوك مات يا حسن
كلمات تقولها دلال عبد العزيز لابنها احمد حلمى فى اسف على الازعاج
مريض الفصام الذى يعيش مع والده فى خياله و يحبه ينكر موته و يعيش معه على انه يعيش معه

صدمة ابويا مات لا انا بكلمه ابويا مماتش مماتش ابويا مماتش انا بكلمه

هذه صدمتى عند اعترافى بمشاكلى
انا لا اكيد لا انا كويس انا كويس انا كويس
ربنا مش هيسمح ان ده يحصل لا مش هيسمح ازاى ازاى لا لا

انا كنت شايف انى كويس مين ده الى بيطلع انا مش عايز اشوفه لا لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ابوك مات يا حسن

انا بعترف


صدمة فى نفسى بعد كل السنين الاقيك كده صعب
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

0 التعليقات:

إرسال تعليق