احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

الام الفقد

6:48 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

نفسى: انت قلتلى انه مش هيحصل حاجة و ان الله معايا و انه مش هيسيبنى و انه مش هفقد حاجة
أنا:انا عارف انى قلت كده

نفسى: انا بنيت حياتى على الامان ده
أنا: انه مش هيحصل حاجة و حشة ابدا و انك محمى جدا؟

نفسى:ايوة مش دى الحقيقة ان الله مسيطر و قوى و قادر؟
مش ان انا ابنه؟
مش ان هو الامان؟
و انه مهما عملت هو هيصلح
و انه يغير الاوقات و الازمنة عشانى
و انى هبقى ناجح دايما مش هخسر ابدا؟
انت قلتلى كده الله بيحبك
انا: انا غبى

نفسى: يعنى ايه
انا: انا كنت غلط

نفسى: ايه البساطة دى يااااااااه دى 20 سنة ده امانى الله مش هيسيبنى متقولش انت كداب
انا:دى الحقيقة انت اتكسرت و اتهزمت و ده حصل

نفسى يعنى ازاى الله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا هو ده الى حصل
نفسى: لا لا لا لا لا لا لا
انا: اهدى يا نفسى

نفسى: انت حيوان ضحكت على 20 سنة بتقولى الله بيحبك و مش هيسيبك يا كلب و بتقولى نسمع كلامه ايييييييييييييييييييييه
انت كداب بكرهك

انا: من حقك يا نفسى انا غلطان

نفسى : اعمل بيها ايه الله مش بيحمينى و لا بيحمينى انت كداب و لا اصدقك انا مين

انا: مش عارف اعمل ايه

نفسى : انت غرقتنى و سايبنى بقى و بكل بساطة تقولى كنت غلط انت كداب كداب انا وثقت فيك يا انا وثقت فيك
ليه تهز ثقتى
انا: هما كانو بقولولى ان الله بيحمينا هما قالو كده مش عارف و هو قال كده

نفسى: هما مين انا الى شايل الطين دلوقتى يا لهوى يعنى الله مش بيحمينى اعمل ايه مش فاهم يعنى ايه ايه ايه ايه
انا مش عارف متلخبط متلخبط متلخبط

نفسى: اصدق مييييييييييييييييييييييييييييييييين
انا : مش عاااااااااااارف

نفسى: يا رب مش عارف مش عارف
انا: يا رب مش عارف ساعدنى كلمنى غير افكارى




0 التعليقات:

إرسال تعليق