احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كل يوم الصبح وانا طفل

10:46 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

كل يوم الصبح افتح عينى مش عايز اقوم
الحياة تخض جوايا مشاعر احتقار لنفسى و توهان ايه ده ايه الى انا بعمله بقالى سنين؟ وهعمله النهاردة عشان اهرب من الخوف و الرعب و العار و الذنب اتكلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتموت و انا هموتك
ده انت معملتش كده مرة
انت عملت كده سنين اروح فين ايه ده
ليه بحس بالارهااااااااااااااااق و الانهاك و التعب ليه؟؟؟؟؟؟؟ و المتعة؟؟؟؟؟؟؟؟

و ادخل الفصل مرعووووب خايف مذنب عايز حد يطمنى بس مش هتكلم اتكلم ازاى اقول ايه بابا كان هيموتنى لما عرف انى عملت كده مرة ده انا بقالى سنين و ده ممتع اعمل ايه
صراااااااااااااااااااااااااااع

و ادوووووووووووب فى العادة اهرب فى هذا العاالم الخيالى و بلمسة يصبح الناس بعيدين هناك و بلمسة تذوب الامى و ذنبى و خوفى و عارى و افكارى
و استيقظ فجأة على صوت عنيف يسألأنى ماذا كنت اقول؟؟؟؟؟؟؟؟

صوت المدرس لينهال على بالاهانات و الشخط و الزعيق و انا خائف اساسا و الضربببببببببببببببببببب
ياه كنت احتاج من يطمئننى فجاء المدرس ليكمل على


فتسووووووووووووء مشااااااااااعرى و احتاج للعادة اكثر فاكمل
حكاية كل يوم منذ وعيت على الدنيا

0 التعليقات:

إرسال تعليق