احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كنت ماسك ايدك

6:39 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

االاب هو الامان و بيقولو لما تمشى مع بابا بتطمن حتى لو فى كلاب بتنبح هو هيتصرف

و لو ماشى وحدى فى الضلمة و هجم على كلب عضنى هقول ليه سبت ايد بابا هرجع للامان مع بابا تانى

اسمعو القصة دى:

كنت ماشى مع بابا فى شارع كلو ضلمة و ماسك ايده و مطمن لان كل الناس بتقولى مع بابا انت فى امان
و انا بحبه جدا مبسيبش ايده بسمع كلامه ساعات بغلط لكن بحبه
و فجأة لقيت كلاب كتير هجمت على و خفت و الكلاب هجمت على هجوم عنيف قعدت وقت طويلللللللللل كلاب شرسة جدا بهدلت رجلى الاتنين لدرجة انه بعد ما رحت المستشفى قالو لازم نقطع رجليه الاتنين :(
و من يومها بقيت من غير رجلين

اتألمت كتير واتوجعت لوقت طويل والكلاب بتاكل رجلى و ان رجلى اتقطعت
لكن الالم الاكبر انى كنت مع بابا الامان و الصدمة الاكبر ان بابا محاولش يدافع عنى و سابنى للكلاب
و الصدمة الاكبر انه كان يقدر و الصدمة الاكبر انه محسيتش انه حتى صعبت عليه و لا اتحرك بس مسابش ايدى
ايده رمز الامان مبقلهاش معنى ملهاش امان قدمنى للكلاب فريسة بس مسابش ايدى و كان يقدر يدافع

امشى ازاى تانى مع بابا؟؟؟؟
الامان ازاى تانى مع بابا؟
اطمن ازاى تانى لبابا؟
فين الامان
لما بيمسك ايدى تانى بالعكس بفتكر انه انا كنت ماسك ايدك و بفتكر ازاى كان ماسك ايدى و مع ذلك اتاكلت

القصة دى حصلت فعلا بس مش مع بابا الارضى
حصلت مع ابويا السماوى

انا كنت ماسك ايدك و بحبك و كنت باجى اشكيلك كل يوم و اعيط و اقولك انا بحبك ايه الى بيحصل ده
ليه بحب العادة السرية دى كنت بجيلك و انا عمرى 5 الى 12 الى 13 الى الان و عمرك ما سبت ايدى و لا انا سبت ايدك قلبى نحوك صادق جدا جدا
و مع ذلك اتاكلت
بيقولو انك تقدر ليه ما دافعتش عنى امسك ايدك تانى ازاى؟
الاقى امان ليك تانى ازاى
االاقى امان معاك ازاى
ايدك بتفكرنى انى ساعتها كنت ماسك ايدك
كنت ماسك ايدك


2 التعليقات:

Comment by عُمر on 25 سبتمبر 2008 في 9:46 ص

ياااااه

قلبت عليا المواجع

كنت بأضحك على نفسي وأقول بدات أنسى

أنا برضه حصلي ده

موش حصل وبس

لأ

ودايماً بيحصل من تاني

أبقى ماسك في إيديه ومتشعلق فيها

وأقوله متسبنيش

أنا محتاجك

وأدعيه

وأترجاه

وأبكيله

وفي الآخر برضه بأتاكل

ههههههه

موش عارف ليه !

الواحد بقى يضحك من كتر الهم

المهم يا باشا

كلامك جميل وشفاف

والمدونة دمها خفيف

وصورة البوست ده عجبتني أوي

وإلى الأمام دائما

والمرة الجاية ..

أنا واثق إن أبوك المحب حيدافع عنك و موش حيسيبك ..

تحياتي يا أخي ..

Comment by Go2LIghtGO on 25 سبتمبر 2008 في 11:34 ص

اخى عمر احترمك جدا
شكرا لكلماتك انا حاسس بالى انت بتقوله
مشاعر صعبة بنطلب من ربنا يصلحها و يعدينا لبر امان اشكر وجودك فى مدونتى اتمنى نكون اصدقاء :)))

إرسال تعليق