احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

اتعودت ارضى الناس

5:38 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

نفسى بتقولى لازم ترضى كل الناس حوالييييك
لازم عشان تخبى اللى انت عامله عشان لو غضبوا عليك هيفتشوا جواك و يلاقوا مصايب
انت كلك غلط عشان كده لازم ترضى الناس

عشت ارضى الناس
استفدت ايه؟؟؟؟؟؟؟
خسرت نفسى
ده صعب
نفسى عايز ارجعلك
طب اعمل ايه مع الناس
مش عارف
محتاج توضيب
انت مش غلط انت مش مسئول عن مشاعر الناس
انت مش مسئول عن راحة الناس
انت مش مسئول عن كل خطأ

ربى وضبنى و رجعنى لنفسى ارجوك انا مش عارف
ساعدنى


3 التعليقات:

Comment by عُمر on 26 سبتمبر 2008 في 11:13 م

لا بص كده موش نافع ..

إنت بتلخبطلي مشاعري ..

هههههههه ..

أنت بتكتب بسرعة ..

آجي أعلق على بوست ألاقيك كتبت التاني ..

طب أعمل إيه !!

الصبر جميل ..

كمان أنا كده موش بأركز في حالة إنفعالية واحدة ..

بوست واحد في اليوم ماشي .. إتفقنا !!

عاوزك ترد عليا ..

أوك !!

الله معك حتى وإن كنت لا تراه ..

خد بالك من نفسك ..

سلام ..

Comment by عُمر on 26 سبتمبر 2008 في 11:17 م

بص إن شاء الله هوه سامعك وحيقف جنبك ..
بس متنساش إنالناس اللي انت عاملهم حساب دول هما كمان عندهم بلاوي مخبينها ..
بس هما بيعرفوا يداروا اللي جواهم ..

صدقني انت ممكن تكون أحسن منهم بكتير ..
عالأقل إنت قادر تواجه نفسك بشجاعة وبتصارح نفسك ..

كمان إنت بتعمل حاجة جميلة أوي وهي إنك بتحاول تصلح الحجات الغلط فيك ..

وأكيد الله حيقف جنبك لأنه بيحب الخير ..

وإنت بتعمل خير ..

تحياتي ..

Comment by Go2LIghtGO on 28 سبتمبر 2008 في 3:55 ص

اخى عمر اشكر تعليقاتك انها تصنع فرقا معى فرقا كبيرا

انا قعدت 20 سنة معرفش مشاعرى 20 سنة مبحسش
انا كده مش بكتب بسرغة لان تخبط مشاعر 20 سنة طالع على بتتغير بسرعة
لما بكتب بحس انى بتنفس
برتاح شوية :))))))

شكرا يا اخى لاهتمامك

إرسال تعليق