احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ايتها العادة الشبابية فصلتينى

3:39 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


جواياااا كراهية شديدة و حقد مش عارف اوديها فين حقد دفييييييييين بيموتنى قررت اوجها للى قتلنى

ألى العادة السرية:

كمية الكره الى عندى ليكى لا تحصى لاتحصى حقد و كره يموت بلد كره 20 سنة انا ليه عرفتك؟ ليه عرفتك؟
انا بكرهك ليه صادقتك 20 سنة؟
انا كنت بحضن نار
انت اتعرفتى على و قلتيلى انا الوحيدة صاحبتك و قلتيلى لو قلت للناس هموتك و انا وحدى معاك انت مش محتاج حد تانى غيرى انا الى هكفيك طول عمرك
قلتيلى انا الى هبسطتك طول عمرك
انا بكرهك بكرهك بكرهك بكرهك بكرهك جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا كراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهيييييييييييييييييييييييييييييييةةةةةةةةةةةة بشعة مش مستحملها كراهية بشعة مكبوووووووووووووووتة جواياااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

بكرهك بكرهك
انت فصلتينى عن الناس و فصلتينى عن نفسى و بهدلتى افكارى عن نفسى و دمرتى افكارى عن الله
انا بكرهك يا ازبل صديق
زرعتى جوايا افكار زفت
كرهتينى فى كل الناس كنت فاكر كل الناس بتكرهنى عشانك
قلتيلى يا انا يا الناس
و اخترتك
قلتيلى شايف الناس بتكرهنا قد ايه صدقتك قلتيلى الله لازم ترضيه و تشتمنا و تشتم نفسك
قلتلك نفسيتى تعبانة قلتيلى طبيعى ما انت مبسوط قلتلك نفسى هتموتنى قلتيلى انكرها ا همل نفسك
قلتيلى اهمل نفسيتك اكره نفسك لازم تكره نفسك
اهملت نفسيتى عشانك و ادينى بدفع التمن
سيبت نفسى و مشيت معاكى بس انا اتولت لقيتك معايا
كرهتينى فى الدنيا و الناس الى بيحبونى و الله


يا رب صلح الى عملته فى
انت تقدر انا متبهدل




0 التعليقات:

إرسال تعليق